Webcare uitbesteden

Adviesgesprek aanvragen

7+

Jaar ervaring

PSO 30+

Invulling Social Return (SROI)

35+

Teamleden
waarom the good agency webcare uitbesteden

Waarom webcare uitbesteden?

Waarom Webcare uitbesteden? Veel bedrijven zijn tegenwoordig actief op diverse social media en digitale kanalen. Het beheren van het klantcontact via deze kanalen kan echter complex en tijdrovend zijn. Het uitbesteden van uw Webcare zoals het beheren van e-mail afhandeling, social media, customer service via whatsapp en live chat aan een professioneel team kan daarom veel voordelen bieden. 

Zo weet u zeker dat:

  • Vragen professioneel en met de juiste tone of voice worden afgehandeld
  • Vragen snel worden beantwoord
  • Uw organisatie flexibel is
  • Uw organisatie kosten efficiënt is
  • Uw klanttevredenheid hoog is
    Onderstaand leest u meer over de voordelen van Webcare Uitbesteden.
Neem contact op

Wat kan The Good Agency voor u betekenen betreft webcare uitbesteden?

Ons team van Webcare specialisten heeft ruime ervaring met de afhandeling van vragen en klachten via diverse kanalen. Al onze medewerkers zijn getraind om oplossingsgericht en met aandacht voor de klant te werken. Elk contact is kwalitatief en efficiënt. Hierdoor zijn wij het verlengstuk van uw organisatie en kunnen uw medewerkers zich bezig houden met uw eigen kernactiviteiten

Of het nu gaat om de afhandeling van e-mail, vragen via social media, whatsapp of live chat. Onze medewerkers helpen u graag om deze taak uit handen te nemen en te zorgen voor een optimale klantbeleving en tevredenheid. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA. 

Naast kwaliteit is tegenwoordig de afhandelsnelheid een belangrijk aspect als het gaat om klanttevredenheid. Binnen ons team van specialisten zorgen wij ervoor dat uw vragen tijdig worden beantwoord. Zo voorkomt u klachten en verhoogt u uw klanttevredenheid.  

Uiteraard denken we ook graag mee om uw Webcare zo efficiënt mogelijk te maken en zorgen we ervoor dat u volledig inzicht heeft in de opvolging via duidelijke en overzichtelijke rapportages. Daarnaast analyseren we inkomende vragen om samen met u kijken waar we processen kunnen verbeteren. U vindt in ons dus een partner die met u meedenkt en voor u klaar staat

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor het uitbesteden van uw Webcare of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van uw webcare?

Expertise

Direct toegang tot een team van experts in klantcontact

kostenefficiënt

Geen uitgaven voor werven, opleiden of trainen

Flexibiliteit

Opschalen en Afschalen wanneer het u uitkomt

Technologie

Toegang tot nieuwste technologieën en systemen
kennis en ervaring the good agency webcare uitbesteden

Kennis & Ervaring

Door Webcare uit te besteden aan een professionele partij die hierin is gespecialiseerd profiteert u van jarenlange ervaring in het omgaan met diverse vragen en klachten. U krijgt de beschikking over de juiste systemen en ontvangt uitgebreide rapportages die u in staat stellen om processen continu te verbeteren. Ook bent u ervan gegarandeerd dat vragen met de juiste tone of voice worden afgehandeld.

Meer over The Good Agency

Social Return (SROI)

De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.

Kwalitatief klantcontact

Al onze medewerkers zijn KSF (branche erkend) gecertificeerd.

Inclusiviteit (MVO)

The Good Agency brengt inclusiviteit en kwalitatief klantcontact samen

Effiëntie & Kwaliteit

Uw medewerkers kunnen zich blijven concentreren op de belangrijkste activiteiten binnen uw organisatie. U hoeft geen personeel te werven en opleiden, maar u kunt direct profiteren van de kennis en ervaring van specialisten op dit gebied. Door de inzet van specialisten die zijn opgeleid voor het vak weet u zeker dat vragen snel , correct en volledig worden afgehandeld. Hierdoor borgt u de kwaliteit en voorkomt u herhaalverkeer. Daarnaast draagt dit bij aan een hogere klanttevredenheid.

Onze reviews op Google

Flexibiliteit & Kostenbesparing

Andere belangrijke voordelen van het uitbesteden van Webcare zijn flexibiliteit en kostenbesparing. Heeft u te maken met drukkere periodes, dan kunt u gemakkelijk opschalen. Uw klanten worden dus altijd tijdig geholpen, ook als het drukker is. Dit is niet alleen fijn voor u klanten maar het is ook zeer koste efficiënt, aangezien uw bezetting altijd is afgestemd op het aanbod.

Neem contact op

Wat partners over ons zeggen

These slides will be slide-able on the live version of your page!
Anouk Smit - Manager Sourcing HotelSpecials
“Hoge kwaliteit en uitmuntende service is onze standaard. We hebben agenten nodig die bekwaam zijn en echt betrokken in gesprekken namens Bungalow Specials. Dit sluit perfect bij de persoonlijkheid van The Good Agency. Ze trainen en coachen hun agenten goed.”
Ms. Nameless
Add Your Stars

Eveline van der Kamp - Manager klantcontact Welzorg

‘De samenwerking tussen Welzorg en The Good Agency is tot stand gekomen door een SROI-behoefte binnen onze organisatie. Welzorg streeft continu naar verbetering van de kwaliteit, zowel binnen de klantcontact organisatie als in de gehele keten. De samenwerking met The Good Agency is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een hoogstaand, kwalitatieve klantenservice met zeer bedreven medewerkers; welke zeker niet onderdoen voor onze eigen collega’s in Raamsdonksveer. Er wordt meegedacht om continue te blijven verbeteren. Niet alleen op medewerker niveau, maar zeker ook op procesniveau. Kortom een zeer prettige en vruchtbare samenwerking. Waarin we ook nog eens invulling kunnen geven aan onze SROI-behoefte’

Ms. Nameless
Add Your Stars

Veelgestelde vragen over webcare uitbesteden

Waarom Webcare uitbesteden?

Veel bedrijven zijn tegenwoordig actief op diverse social media en digitale kanalen. Het beheren van het klantcontact via deze kanalen kan echter complex en tijdrovend zijn. Het uitbesteden van uw Webcare aan experts op dit gebied, kan daarom veel voordelen bieden. Zo weet u zeker dat vragen professioneel en met de juiste tone of vioce worden afgehandeld, dat uw klantvragen snel worden beantwoord, het vergroot uw flexibiliteit, het is kostenbesparend en het verhoogd uw klanttevredenheid.

Welke diensten bieden wij aan?

- Het afhandelen van e-mail
- Socialmedia management
- Whatsapp afhandeling
- Live chat diensten beheren

Werken jullie met een vast team op mijn projecten?

Ja! Wij streven er altijd naar om een vast team te creëren, die we dagelijks voor u kunnen inzetten om zo de best mogelijke service en kwaliteit te bieden.

Ontvang ik rapportages?

U heeft volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.

Moet ik zelf software aanschaffen?

U kunt ervoor kiezen om kosteloos gebruik te maken van onze callcentersoftware. Uiteraard kunnen wij ook uw bestaande systeem gebruiken of hiermee een koppeling maken.

Handelen jullie ook inhoudelijke e-mails af voor mijn organisatie?

Wij kunnen in overleg met de opdrachtgever zeker inhoudelijke e-mails afhandelen. Om ervoor te zorgen dat wij goed voorbereid en op de juiste manier communiceren met uw klanten, stemmen wij dit voordat de opdracht start uitgebreid af met de opdrachtgever.

Hoe zijn onze medewerkers opgeleid?

Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.

Wat zijn onze tarieven?

Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.

Waarom kiezen voor The Good Agency?

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring in diverse branches. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Waar zijn wij gevestigd?

The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Hoe contact opnemen of een offerte aanvragen?

Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.

Bedrijfsgegevens

Contactinformatie
The Good Agency b.v.
Van Nelleweg 1, Tabak 1.15
3044 BC Rotterdam
info@thegoodagency.nl
085 876 89 37

Contactformulier