Goede doelen zijn vaak afhankelijk van donaties om hun doelen te kunnen bereiken. Er zijn verschillende manieren waarop goede doelen geld inzamelen, waaronder evenementen, online campagnes, direct mail en huis-aan-huis werving.
Een andere persoonlijke methode die veel goede doelen gebruiken, is telefonische fondsenwerving. Omdat je echt de dialoog aangaat met je achterban versterk je de persoonlijke band en dit contact is ook een goed moment om te toetsten of jouw boodschap goed overkomt.
Waarom kiezen voor telefonische fondsenwerving bij The Good Agency?
Persoonlijk contact
Een van de grootste voordelen van telefonische fondsenwerving is het persoonlijk contact. Het geeft de mogelijkheid om potentiële donateurs direct te spreken en hen te informeren over het werk van uw organisatie en de impact die hun donatie kan hebben. Door persoonlijke gesprekken te voeren, kunt u een langdurige relatie opbouwen met donateurs en hen meer betrekken bij uw organisatie.
Mensen zijn vaak meer geneigd om te doneren als ze een persoonlijke connectie voelen met de organisatie waar ze aan geven.
De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.
Feedback ontvangen van uw achterban
Kostenbesparend
Telefonische fondsenwerving is zeer kosten efficiënt.
Meetbare resultaten
Welke diensten biedt The Good Agency aan op dit gebied?
Omdat je echt de dialoog aangaat met je achterban versterk je de persoonlijke band en dit contact is ook een goed moment om te toetsten of jouw boodschap goed overkomt. Telefonische fondsenwerving kan een zeer effectieve manier zijn om geld in te zamelen voor goede doelen. Door te kiezen voor een professioneel bureau verhoogt u de kans op goede resultaten.
- Conversie campagnes
- Win-back calls
- Verificatie calls van nieuw geworven donateurs of leden
- Welkom heten of bedanken van donateurs
- Upgraden van bestaande donateurs
- Storno’s calls
- Overnemen van de donateursdesk of inkomende telefonie
- Chat en e-mailverkeer afhandelen
Ja! Wij streven er altijd naar om een vast team te creëren, die we dagelijks voor u kunnen inzetten om zo de best mogelijke resultaten te behalen en de kwaliteit te borgen.
U heeft volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.
Voor telefonische fondsenwervingscampagnes hebben wij de juiste software in huis om deze kwalitatief en op de juiste manier uit te voeren.
Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.
Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.
The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring op het gebied van outbound campagnes voor goede doelen. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.
The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.
Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.