Telefonische Fondsenwerving voor goede doelen

Adviesgesprek aanvragen

7+

Jaar ervaring

PSO 30+

Invulling Social Return (SROI)

35+

Teamleden

Waarom kiezen voor telefonische fondsenwerving?

telefonische fondsenwerving the good agency

Goede doelen zijn vaak afhankelijk van donaties om hun doelen te kunnen bereiken. Er zijn verschillende manieren waarop goede doelen geld inzamelen, waaronder evenementen, online campagnes, direct mail en huis-aan-huis werving.

Een andere persoonlijke methode die veel goede doelen gebruiken, is telefonische fondsenwerving. Omdat je echt de dialoog aangaat met je achterban versterk je de persoonlijke band en dit contact is ook een goed moment om te toetsten of jouw boodschap goed overkomt.

    Telefonische fondsenwerving kan een zeer effectieve manier zijn om geld in te zamelen voor goede doelen. Hieronder meer over de voordelen.
Neem contact op
telefonische fondsenwerving waarom the good agency

Waarom kiezen voor telefonische fondsenwerving bij The Good Agency?

    Goede doelen en The Good Agency passen goed bij elkaar, door het sociale karakter dat ons onderscheidt als klantencontactcenter.
    Als u met ons gaat samenwerken weet u zeker, dat dit ook op een sociale en verantwoorde manier gebeurd. Sinds 2019 zijn wij PSO (Prestatieladder Sociaal Ondernemingen) Trede 3 en 30+ gecertificeerd
    Onze medewerkers zijn zeer gemotiveerd om voor goede doelen te bellen en dragen de verschillende organisaties waar ze dagelijks voor bellen een warm hart toe. Ze krijgen bovendien intensieve coaching en begeleiding, zodat ze alles weten over uw specifieke campagne. De bellers die voor u aan de slag gaan, zijn gewend om zich informatie snel eigen te maken en weten met de juiste toon de dialoog met uw achterban aan te gaan. 


Wat zijn de voordelen van telefonische fondsenwerving?

Persoonlijk

Persoonlijke benadering die impact kan hebben op een donatie

Prestatiegericht

De werkwijze is prestatiegericht en de resultaten zijn meetbaar

Direct feedback

De mogelijkheid om direct feedback te ontvangen van uw klanten

Kostenefficiënt

Geen aanschaffing van dure software of investering in werven en opleiden 
persoonlijk contact the good agency telefonische fondsenwerving

Persoonlijk contact

Een van de grootste voordelen van telefonische fondsenwerving is het persoonlijk contact. Het geeft de mogelijkheid om potentiële donateurs direct te spreken en hen te informeren over het werk van uw organisatie en de impact die hun donatie kan hebben. Door persoonlijke gesprekken te voeren, kunt u een langdurige relatie opbouwen met donateurs en hen meer betrekken bij uw organisatie. 

Mensen zijn vaak meer geneigd om te doneren als ze een persoonlijke connectie voelen met de organisatie waar ze aan geven. 

Neem contact op

Meer over The Good Agency

Social Return (SROI)

De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.

Kwalitatief klantcontact

Al onze medewerkers zijn KSF (branche erkend) gecertificeerd.

Inclusiviteit (MVO)

The Good Agency brengt inclusiviteit en kwalitatief klantcontact samen

Feedback ontvangen van uw achterban

Telefonische fondsenwerving biedt ook de mogelijkheid om direct feedback te krijgen van (potentiële) donateurs. Tijdens deze persoonlijke gesprekken kunnen donateurs vragen stellen en feedback geven over uw organisatie. Dit biedt u de mogelijkheid om een breder inzicht te krijgen in de beleving van uw achterban.

Onze reviews op Google

kostenbesparend telefonische fondsenwerving the good agency

Kostenbesparend

Telefonische fondsenwerving is zeer kosten efficiënt.

  • Het is goedkoper dan het organiseren van een evenement of een direct mailing
  • U hoeft niet te investeren in het werven, opleiden, begeleiden van medewerkers
  • U hoeft zelf geen dure software aan te schaffen voor de uitvoering

Meetbare resultaten

Telefonische fondsenwerving biedt per uitstek de mogelijkheid om alle resultaten goed te meten en te analyseren. U ontvangt wekelijks (of zelfs dagelijks) een uitgebreide rapportage met daarin alle belangrijke kerncijfers. Dit geeft u een uitstekend inzicht in de resultaten en stelt u in staat om bij te sturen waar nodig. Met deze informatie kunt u de toekomstige strategieën aanpassen en ervoor zorgen dat u deze methode nog effectiever kan inzetten.
Neem contact op

Wat partners over ons zeggen

These slides will be slide-able on the live version of your page!

Eveline van der Kamp - Manager klantcontact Welzorg

‘De samenwerking tussen Welzorg en The Good Agency is tot stand gekomen door een SROI-behoefte binnen onze organisatie. Welzorg streeft continu naar verbetering van de kwaliteit, zowel binnen de klantcontact organisatie als in de gehele keten. De samenwerking met The Good Agency is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een hoogstaand, kwalitatieve klantenservice met zeer bedreven medewerkers; welke zeker niet onderdoen voor onze eigen collega’s in Raamsdonksveer. Er wordt meegedacht om continue te blijven verbeteren. Niet alleen op medewerker niveau, maar zeker ook op procesniveau. Kortom een zeer prettige en vruchtbare samenwerking. Waarin we ook nog eens invulling kunnen geven aan onze SROI-behoefte’

Ms. Nameless
Add Your Stars
Anouk Smit - Manager Sourcing HotelSpecials
“Hoge kwaliteit en uitmuntende service is onze standaard. We hebben agenten nodig die bekwaam zijn en echt betrokken in gesprekken namens Bungalow Specials. Dit sluit perfect bij de persoonlijkheid van The Good Agency. Ze trainen en coachen hun agenten goed.”
Ms. Nameless
Add Your Stars
welke diensten the good agency telefonische fondsenwerving

Welke diensten biedt The Good Agency aan op dit gebied?

  • Conversie campagnes
  • Win-back calls
  • Vertificatie calss van nieuw geworven donateurs of leden
  • Welkom heten of bedanken van donateurs
  • Upgraden van bestaande donateurs
  • Storno’s calls
  • Overnemen van de donateursdesk of inkomende telefoon
  • Chat en e-mailverkeer afhandelen
    Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor het uitbesteden van uw telefonische fondsenwerving, of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder. 
Neem contact op

Veelgestelde vragen over telefonische fondsenwerving

Waarom kiezen voor telefonische fondsenwerving?

Omdat je echt de dialoog aangaat met je achterban versterk je de persoonlijke band en dit contact is ook een goed moment om te toetsten of jouw boodschap goed overkomt. Telefonische fondsenwerving kan een zeer effectieve manier zijn om geld in te zamelen voor goede doelen. Door te kiezen voor een professioneel bureau verhoogt u de kans op goede resultaten.

Welk type diensten biedt The Good Agency aan voor telefonische fondsenwerving?

- Conversie campagnes
- Win-back calls
- Verificatie calls van nieuw geworven donateurs of leden
- Welkom heten of bedanken van donateurs
- Upgraden van bestaande donateurs
- Storno’s calls
- Overnemen van de donateursdesk of inkomende telefonie
- Chat en e-mailverkeer afhandelen

Werken jullie met een vast team op mijn projecten?

Ja! Wij streven er altijd naar om een vast team te creëren, die we dagelijks voor u kunnen inzetten om zo de best mogelijke resultaten te behalen en de kwaliteit te borgen.

Ontvang ik rapportages?

U heeft volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.

Moet ik zelf software aanschaffen?

Voor telefonische fondsenwervingscampagnes hebben wij de juiste software in huis om deze kwalitatief en op de juiste manier uit te voeren.

Hoe zijn onze medewerkers opgeleid?

Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.

Wat zijn onze tarieven?

Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.

Waarom kiezen voor The Good Agency?

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring op het gebied van outbound campagnes voor goede doelen. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Waar zijn wij gevestigd?

The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Hoe contact opnemen of een offerte aanvragen?

Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.

Bedrijfsgegevens

Contactinformatie
The Good Agency b.v.
Van Nelleweg 1, Tabak 1.15
3044 BC Rotterdam
info@thegoodagency.nl
085 876 89 37

Contactformulier