Focus op kwaliteit

Socialcall is hét callcenter voor goede doelen en helpt hen bij het versterken van de band met hun donateurs en het genereren van meer inkomsten. Een succesvolle campagne vraagt om een gedegen aanpak en een vooraf goed uitgewerkt plan. Of het nu gaat om service, advies of verkoop: een sterke relatie begint met een goed gesprek.

Diensten van Socialcall zijn gericht op campagnes voor: periodiek schenken, grote gevers, nalatenschap, win-back, upgrade gesprekken en conversie.

Socialcall

Goede doelen en social impact

The Good Agency heeft voor Socialcall een team van agents opgeleid die energie krijgen van het voeren van gesprekken uit naam van goede doelen. Hierdoor kunnen zij on-the-job hun commerciële vaardigheden inzetten en verder ontwikkelen.

Door deze samenwerking hebben wij voor onze medewerkers meer variatie in klantcontact werkzaamheden in huis. Dit biedt zowel voor de agent zelf als operationeel meer mogelijkheden. Maar het zorgt er bovenal voor dat we meer mensen een baankans kunnen bieden en daarmee helpen de stap naar een zelfstandig bestaan te zetten.

De goede doelen en klanten van Socialcall dragen hiermee (in)direct bij aan de social impact die we daar mee realiseren. Andersom dragen de resultaten van onze agents bij aan het werk van deze goede doelen. Social impact in het kwadraat.

Tim Bos

Manager Operations

‘Socialcall werkt inmiddels een jaar samen met The Good Agency voor de uitvoering van outbound campagnes voor diverse goede doelen organisaties, zowel service calls als meer conversiegerichte campagnes.

Omdat de arbeidsmarkt in onze regio ontzettend krap is en wij moeite hadden om onze klanten goed te bedienen, zochten wij naar een professionele partij die ons hierbij kon ondersteunen.

De samenwerking met The Good Agency bevalt ons uitermate goed en wij hebben besloten om deze verder uit te breiden. De agents groeien dagelijks naar een hoger niveau en we merken daarin echt de betrokkenheid die nodig is om hierin succesvol te zijn.

Wij hebben ‘kwaliteit’ hoog in het vaandel staan en onze klanten toetsen hier ook dagelijks op. Het team van The Good Agency heeft absoluut de wil en kunde om hierin mee te gaan. Het ‘sociale’ karakter van deze club past daarbij precies bij ons goede-doelen-DNA.’

Onze partners

Mensen-werk is onze basis

In al onze diensten staat het werken voor en met mensen centraal. Daarom werken wij met dedicated teams van agents die warm lopen voor het project waar zij zich voor inzetten.