Focus op kwaliteit en service

Bij Wonderbox staat de klant centraal. Het idee van de perfecte belevenis begint met het blij maken van de klanten die deze geschenkboxen kopen en in veel gevallen cadeau geven. Daarmee is het niet zomaar een geschenk maar wordt het herinnering voor persoon die het ontvangt. 

The Good Agency is trots dat wij mogen de klanten van Wonderbox mogen helpen met alle mogelijke vragen. Klantenservice van het hoogste niveau is hierbij de doelstelling.

Wonderbox

Goede doelen en social impact

The Good Agency heeft voor Goede Doelen Nederland een team van agents opgeleid die energie krijgen van het voeren van gesprekken uit naam van goede doelen. Hierdoor kunnen zij on-the-job hun commerciële vaardigheden inzetten en verder ontwikkelen.

Door deze samenwerking hebben wij voor onze medewerkers meer variatie in klantcontact werkzaamheden in huis. Dit biedt zowel voor de agent zelf als operationeel meer mogelijkheden. Maar het zorgt er bovenal voor dat we meer mensen een baankans kunnen bieden en daarmee helpen de stap naar een zelfstandig bestaan te zetten.

De klanten van Goede Doelen Nederland dragen hiermee (in)direct bij aan de social impact die we daar mee realiseren. Andersom dragen de resultaten van onze agents bij aan het werk van deze goede doelen. Social impact in het kwadraat.

Benjamin Braun

Manager Sourcing en Customer service

“Hoge kwaliteit en uitmuntende service is onze standaard.

We hebben agenten nodig die bekwaam zijn en echt betrokken in gesprekken namens Wonderbox.

Dit sluit perfect bij de persoonlijkheid van The Good Agency. Ze trainen en coachen hun agenten goed.”

Onze partners

Mensen-werk is onze basis

In al onze diensten staat het werken voor en met mensen centraal. Daarom werken wij met dedicated teams van agents die warm lopen voor het project waar zij zich voor inzetten.