Voor veel bedrijven is klantenservice een belangrijk onderdeel van de dagelijkse business. Er is dan ook altijd behoefte aan goede klantenservicemedewerkers.
Klantenservice is echt een vak. Er komt veel meer bij kijken dan mensen soms denken. Het is zeer divers en je bent betekenisvol bezig met het helpen van mensen. Er is continu interactie met andere mensen en je maakt gebruik van verschillende vaardigheden zoals:
Opleiden bij The Good Agency
Naast onze werkzaamheden binnen ons klantcontactcenter, leiden wij zelf mensen op tot klantenservicemedewerker binnen onze Academy. Deze opleiding duurt twee maanden en bestaat uit een theorie- en praktijkdeel. Voor beide onderdelen moet een examen worden afgelegd.
Tijdens de opleiding ben je nog niet aan het werk, maar leer je alle aspecten van het vak. Denk hierbij aan:
Voorbeeld uit de praktijk
“Begin 2017 ben ik begonnen met de opleiding tot klantenservicemedewerker bij The Good Agency. Met een praktijkgerichte opleiding leer je alle aspecten van de branche kennen. De opleiding heb ik succesvol afgerond door mijn KSF-certificaat te behalen.
Na het opleidingstraject ben ik aangenomen als klantenservicemedewerker en heb ik mijzelf binnen de organisatie verder kunnen ontwikkelen. Na een jaar ben ik Senior Agent geworden, vervolgens Supervisor en inmiddels ben ik Teamleider.
Ik werk al jaren met veel plezier bij The Good Agency en ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om te groeien. Zowel in mijn persoonlijke ontwikkeling als binnen de organisatie.” Elsa
Ben jij ook geïnteresseerd in een branche erkende opleiding in klantcontact, of wilt u uw medewerkers het KSF certificaat laten halen? Neem dan even contact met ons op.
Branche-erkende opleiding
Het is een branche-erkende opleiding van de Klantenservice Federatie Nederland. The Good Agency is geaccrediteerd om deze opleiding te geven. Wie deze praktijkgerichte leerroute met succes afrondt, ontvangt het KSF-certificaat. Dit garandeert klantvriendelijkheid en deskundigheid bij ieder contact.
Wie de opleiding met succes afrondt, kan direct aan het werk bij diverse organisaties. Ook stroomt een groot deel van de mensen die bij ons de opleiding hebben gevolgd door binnen ons eigen klantcontactcenter.
The Good Agency werkt nauw samen met diverse gemeenten in de regio en is scholingspartner van het UWV. In veel gevallen kunnen de volledige kosten dan ook vanuit scholingsbudget worden voldaan.
Klantenservice is een belangrijk aspect binnen veel organisaties en er is ook altijd vraag naar goede klantenservicemedewerkers. Het is een vak dat meer inhoudt dan veel mensen denken en vereist diverse vaardigheden, waaronder communicatie, probleemoplossing en multitasking. Als dit bij jou past, kan een opleiding tot klantenservicemedewerker een goede keuze zijn.
- De juiste gesprekstechnieken hanteren in je gesprekken
- Problemen op de juiste manier aan te pakken en zo goed mogelijk op te lossen
- Werken in teamverband
- Leren omgaan met stressvolle situaties
- Zo efficiënt mogelijk om te gaan met de vaak korte tijd die je hebt
Wij werken samen met het KSF (Klantenservice Federatie Nederland) en geven jou een praktijkgerichte opleiding, waarin je alle aspecten van het vak leert kennen. Na het succesvol afronden van deze opleiding behaal jij het KSF certificaat en ga je aan de slag als klantenservicemedewerker. Tijdens dit traject wordt je intensief begeleid totdat je helemaal zelfstandig aan de slag kan.
Ja dat kan zeker. Wij leiden ook kandidaten op voor externe partijen. We zijn geaccrediteerd door de Klantenservice Federatie Nederland om de opleiding te verzorgen. Wie deze praktijkgerichte leerroute met succes afrondt, ontvangt het KSF-certificaat. Dit garandeert klantvriendelijkheid en deskundigheid bij ieder contact.
Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.
The Good Agency is een professioneel klantcontact en opleidingscentrum met jarenlange ervaring in diverse branches. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.
The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.
Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.