Voor Goede Doelen
Goede doelen en The Good Agency passen goed bij elkaar, door het sociale karakter dat ons onderscheidt als klantencontact center.
Onze medewerkers zijn zeer gemotiveerd om voor goede doelen te bellen en lopen warm voor de projecten waar zij zich voor inzetten. Zij krijgen bovendien coaching en begeleiding, zodat zij alles weten over uw specifieke campagne. De bellers die voor u aan de slag gaan, zijn gewend om zich informatie snel eigen te maken en weten met de juiste toon de dialoog met uw achterban aan te gaan.
Wat heeft u nodig?
- Conversie campagnes (zoals upgrades of leadopvolging)
- Service of winback calls met (oud-)collectevrijwilligers
- Verificatie van nieuw geworven donateurs of leden
- Welkom heten of bedanken van (nieuwe) donateurs
- Bestaande donateurs upgraden
- Storno’s nabellen
- Overnemen van de donateursdesk of inkomende telefonie
- Chat en e-mailverkeer
- Loyalty calls
- Kwalitatieve opt-ins verzamelen of werven om uw database te verrijken
Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?
