Loyalty

Met de veranderende wetgeving (code Telemarketing) is het niet meer van zelfsprekend dat je zomaar contact op mag nemen met je donateur of klant.

Als antwoord hierop biedt The Good Agency de mogelijkheid om via een persoonlijk contactmoment toestemming te vragen voor toekomstig (telefonisch) contact.

We beschikken over een speciaal team agents dat is getraind voor het stellen van de juiste vraag en het vastleggen van de toezegging. Zij verzamelen dagelijks kwalitatieve opt-ins en verrijken daarmee de databases van onze klanten.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? 
Neem contact met ons op. 

Customer Service outsourcing

Customer Service outsourcing

Multichannel klantcontact passend bij uw product of dienst.

Loyalty call

Loyalty

Een persoonlijk en warm contact draagt bij aan loyaliteit.

Academy

Academy

Wij stomen talenten klaar voor een carrière in klantcontact.

Social Return

Social Return

Creatieve oplossingen voor de invulling aan uw Social Return doelstellingen.

The Good Agency
Sinds 2017

The Good Agency is sinds 2017 actief met leerwerktrajecten en het bieden van werkplekken voor mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt in de regio Rotterdam-Rijnmond.

Onze klanten

Dagelijks verzorgen we via verschillende kanalen het klantcontact voor onze klanten. Veel mensen kiezen nog altijd voor telefonisch contact met bedrijven. Onze agents zijn getraind om te schakelen tussen diverse kanalen en klantvragen te behandelen via telefoon, e-mail of webchat.

Interesse in onze diensten?

Neem voor meer informatie over onze dienstverlening contact op met Tim Osorio