Customer Service Outsourcing

Dagelijks verzorgen we via verschillende kanalen het klantcontact voor onze klanten. Veel mensen kiezen nog altijd voor telefonisch contact met bedrijven. Onze agents zijn getraind om te schakelen tussen diverse kanalen en klantvragen te behandelen via telefoon, e-mail, chat of social media.

Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken.

U kunt bij ons terecht voor:

  • Outsourcing eerstelijns klantenservice 
  • Chat en e-mailverkeer
  • Social Media
  • Telefonische verificatie
  • Happy of welkom calls
  • Klanttevredenheidsonderzoeken
  • Retentie- of service desk
  • Backoffice activiteiten
  • Diverse diensten voor goede doelen
Customer Service outsourcing

Customer Service

Multichannel klantcontact passend bij uw product of dienst

Academy

Academy

Het opleiden van talenten voor een carrière in klantcontact

Social Return

Social Return

Passende oplossingen voor de invulling van uw social return doelstellingen

Loyalty call

Goede Doelen

Een persoonlijk en warm contact draagt bij aan loyaliteit

Over The Good Agency

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met een groot sociaal hart.

Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Onze partners

The Good Agency

Interesse in onze diensten?

Neem voor meer informatie over onze dienstverlening contact met ons op via info@thegoodagency.nl.