Customer Service Outsourcing

Dagelijks verzorgen we via verschillende kanalen het klantcontact voor onze klanten. Veel mensen kiezen nog altijd voor telefonisch contact met bedrijven. Onze agents zijn getraind om te schakelen tussen diverse kanalen en klantvragen te behandelen via telefoon, e-mail of webchat.

Met dedicated teams en agents die intrinsiek gemotiveerd zijn in uw product of dienst, zorgen we voor de optimale klantbeleving.

U kunt bij ons terecht voor:

  • Outsourcing eerstelijns klantenservice (per telefoon, e-mail of chat)
  • Telefonische verificatie (in- of outbound)
  • Happy of welkom calls (outbound)
  • Werving van Opt-ins (outbound)
  • Retentie- of service desk
  • Backoffice activiteiten
Academy

Academy

het opleiden en klaarstomen voor een carrière in klantcontact

Customer Service outsourcing

Customer Service

multichannel klantcontact passend bij uw product of dienst

Loyalty call

Detachering

het selecteren, bemiddelen en (job)coachen van talent

Social Return

Social Return

creatieve oplossingen voor de invulling van uw social return doelstellingen

Over The Good Agency

The Good Agency is sinds 2017 actief met leerwerktrajecten en een social contact center. Hier creëren wij baankansen voor mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt.

Wij zijn ontstaan vanuit de overtuiging dat maatschappelijk herstel begint met ‘werken’ en dat dit een middel kan zijn om iedereen te laten participeren in de maatschappij.

Sinds de start in 2017 hebben meer dan 400 werkzoekenden onze opleidingsprogramma doorlopen en is 98% geslaagd voor het branchecertificaat Telefonisch Klantadviseur A. Meer dan 60% van onze deelnemers is op dit moment nog actief op een klantcontact functie.

Onze partners

Tim Osorio - The Good Agency

Interesse in onze diensten?

Neem voor meer informatie over onze dienstverlening contact op met Tim Osorio