Academy

De klantcontact sector schreeuwt om nieuw talent. Komend jaar worden wéér meer klantenservice vacatures verwacht.

Sinds 2017 houden wij ons bezig met het opleiden, klaarstomen en begeleiden van nieuw talent voor klantenservice organisaties.

Via een praktijkgerichte leerroute en het Branchecertificaat van de Klantenservice Federatie, hebben al bijna 400 werkzoekenden via onze Academy de weg naar werk gevonden.

Als erkend scholingspartner van het UWV kunnen wij uw organisatie ook helpen bij de invulling van de banenafspraak of SROI-verplichtingen.

Onze Academy werkt in opdracht van bedrijven, gemeenten en het UWV.

Wij bieden:

  • basisopleiding tot klantenservice medewerker
  • certificering Telefonisch Klantadviseur A (KSF-certificaat)
  • maatwerk leerwerktrajecten
  • ontwikkeling van vaardigheden (modulair)
  • empowerment trainingen
  • een oplossing voor invulling van SROI
Academy

Academy

het opleiden en klaarstomen voor een carrière in klantcontact

Customer Service outsourcing

Customer Service

multichannel klantcontact passend bij uw product of dienst

Loyalty call

Detachering

het selecteren, bemiddelen en (job)coachen van talent

Social Return

Social Return

creatieve oplossingen voor de invulling van uw social return doelstellingen

Over The Good Agency

The Good Agency is sinds 2017 actief met leerwerktrajecten en een social contact center. Hier creëren wij baankansen voor mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt.

Wij zijn ontstaan vanuit de overtuiging dat maatschappelijk herstel begint met ‘werken’ en dat dit een middel kan zijn om iedereen te laten participeren in de maatschappij.

Sinds de start in 2017 hebben meer dan 400 werkzoekenden onze opleidingsprogramma doorlopen en is 98% geslaagd voor het branchecertificaat Telefonisch Klantadviseur A. Meer dan 60% van onze deelnemers is op dit moment nog actief op een klantcontact functie.

Onze partners

Interesse in onze diensten?

Neem voor meer informatie over onze dienstverlening contact op met Tim Osorio