Academy

De klantcontact sector schreeuwt om nieuw talent. Komend jaar worden wéér meer klantenservice vacatures verwacht.

Elk jaar vinden vele werkzoekenden via onze Academy de weg naar werk. Mensen die werk zoeken kunnen via bedrijven, gemeenten en het UWV bij ons een praktijkgerichte leerroute volgen om het vak van klantcontactmedewerker te leren. Wij stomen nieuw talent klaar voor een carrière in onze branche.

Opleiding tot Telefonisch Klantadviseur A (KSF-certificaat)
Deze opleiding duurt twee maanden en bestaat uit theorie en praktijk. Voor beide onderdelen moet u een examen doen. Het is een praktijkgerichte leerroute. U bent tijdens uw opleiding nog niet aan het werk, maar leert het vak en doet projectkennis op.

Dit is een branche-erkende opleiding van de Klantenservice Federatie Nederland. The Good Agency is geaccrediteerd deze opleiding te geven. Wie de opleiding met succes afrondt, ontvangt het KSF certificaat, dit garandeert klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact.

Andere opleidingen en trainingen bij onze Academy

  • Basisopleiding tot klantenservice medewerker
  • Maatwerk leerwerktrajecten
  • Ontwikkeling van vaardigheden (modulair)
  • Empowerment trainingen
  • Oplossingen voor invulling van SROI
 
Wilt u meer weten over de mogelijkheden?
Customer Service outsourcing

Customer Service

Multichannel klantcontact passend bij uw product of dienst

Academy

Academy

Het opleiden van talenten voor een carrière in klantcontact

Social Return

Social Return

Passende oplossingen voor de invulling van uw social return doelstellingen

Loyalty call

Goede Doelen

Een persoonlijk en warm contact draagt bij aan loyaliteit

Een praktijkvoorbeeld

“Begin 2017 ben ik begonnen met de klantenservice opleiding bij The Good Agency. Middels een praktijkgerichte opleiding leer je alle aspecten van de branche kennen. De opleiding heb ik succesvol afgerond door mijn KSF-certificaat te behalen. 

Na het opleidingstraject ben ik aangenomen als klantenservice-medewerker en heb ik mijzelf binnen de organisatie verder kunnen ontwikkelen. Na een jaar ben ik senior agent geworden en inmiddels ben ik supervisor. 

Ik werk al jaren met veel plezier bij The Good Agency en ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om te groeien. Zowel in mijn persoonlijke ontwikkeling als binnen het bedrijf.”

Onze partners

Interesse in onze diensten?

Neem voor meer informatie over onze dienstverlening contact met ons op via info@thegoodagency.nl.