Academy
De klantcontact sector schreeuwt om nieuw talent. Komend jaar worden wéér meer klantenservice vacatures verwacht.
Elk jaar vinden vele werkzoekenden via onze Academy de weg naar werk. Mensen die werk zoeken kunnen via bedrijven, gemeenten en het UWV bij ons een praktijkgerichte leerroute volgen om het vak van klantcontactmedewerker te leren. Wij stomen nieuw talent klaar voor een carrière in onze branche.
Opleiding tot Telefonisch Klantadviseur A (KSF-certificaat)
Deze opleiding duurt twee maanden en bestaat uit theorie en praktijk. Voor beide onderdelen moet u een examen doen. Het is een praktijkgerichte leerroute. U bent tijdens uw opleiding nog niet aan het werk, maar leert het vak en doet projectkennis op.
Dit is een branche-erkende opleiding van de Klantenservice Federatie Nederland. The Good Agency is geaccrediteerd deze opleiding te geven. Wie de opleiding met succes afrondt, ontvangt het KSF certificaat, dit garandeert klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact.
Andere opleidingen en trainingen bij onze Academy
- Basisopleiding tot klantenservice medewerker
- Maatwerk leerwerktrajecten
- Ontwikkeling van vaardigheden (modulair)
- Empowerment trainingen
- Oplossingen voor invulling van SROI
